Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Гайсинський районний суд Вінницької області
«СХВАЛЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням зборів суддів Голова Гайсинського
Гайсинського районного суду районного суду
Вінницької області ________ В.М.Ковчежнюк
від 02.10. 2015 р. 02.10.2015р.
зі змінами від 28.02.2017р. 28.02.2017р.
Особливості автоматизованого розподілу судових справ у
Гайсинському районному суді Вінницької області (далі суд)
1. Особливості автоматизованого розподілу судових справ (далі справ) у суді розроблено відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07 липня 2010 року № 2453-VI в редакції Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд» від 12 лютого 2015 року № 192-VIII, Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 в редакції від 02.04. 2015 року № 25 (далі Положення).
2.Після реєстрації справи в КП «Д-3» здійснюється її автоматизований розподіл та передача головуючому судді .
3. Розподіл справ у суді здійснюється в день їх реєстрації на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи.
4. Справи передаються головуючому судді протягом робочого дня відповідно до реєстру, або наступного робочого дня, справи, що підлягають негайному розгляду, передаються невідкладно.
5. У суді застосовується :
- автоматизований розподіл справ під час їх реєстрації;
- розподіл справ шляхом їх передачі раніше визначеному судді ;
- пакетний автоматизований розподіл справ після реєстрації певної їх кількості ;
- повторний автоматизований розподіл справ.
6. Справи не розподіляються конкретному судді :
- за два місяці до закінчення повноважень судді ;
- за чотирнадцять календарних днів до початку відпустки, якщо її тривалість становить не менше чотирнадцяти календарних днів;
- за три робочих дні до початку відпустки, якщо її тривалість становить менше чотирнадцяти календарних днів;
- у період відпустки судді ;
- за один робочий день до відрядження та в дні перебування судді у відрядженні;
- під час тимчасової непрацездатності судді;
- під час перебування судді (суддів) у нарадчій кімнаті понад один робочий день.
7. Дні, у які конкретному судді справи не розподіляються, не враховуються під час визначення коефіцієнта навантаження судді в ході їх автоматизованого розподілу .
8. У табелі обліку робочого часу відмітка «нарадча кімната» ставиться за погодженою головою суду чи виконувачем його обов’язки письмовою заявою судді про початок та закінчення строку перебування в нарадчій кімнаті.
9. У табелі обліку робочого часу відмітка «адмінбронь» ставиться голові суду чи виконувачеві його обов’язки за їх розпорядженням для забезпечення участі в діяльності суддівського чи місцевого самоврядування , або іншій діяльності, спрямованій на забезпечення здійснення судочинства.
10. За розпорядженням голови суду чи виконувача його обов’язків у табелі обліку робочого часу відмітка «інше» ставиться для забезпечення участі суддів у діяльності суддівського самоврядування, оперативного і якісного вирішення складних справ.
11. У табелі обліку робочого часу відмітка «згідно з рішенням зборів» ставиться на підставі рішення зборів суддів.
12. Раніше визначеному в справі головуючому судді передаються :
- справи , що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та арифметичних помилок, роз’яснення судового рішення, повернення судового збору;
- справи про перегляд заочного рішення ( у разі скасування такого рішення в той самий день або не пізніше наступного робочого дня справа передається до канцелярії суду для автоматизованого розподілу);
- справи ,в яких надійшли заяви (клопотання), пов’язані із виконанням рішень, передбачених статтями 368-373,378 Цивільного процесуального кодексу України ( звернення рішень до виконання, оформлення виконавчого листа, виправлення помилки в ньому та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, видача дубліката виконавчого листа або судового наказу, поновлення пропущеного строку для пред’явлення виконавчого документа або виконання, мирова угода в процесі виконання, відстрочка і розстрочка виконання, заміна чи встановлення способу і порядку виконання, зміна сторони виконавчого провадження) ;
- справи, в яких надійшли заяви (клопотання), пов’язані із виконанням рішень, передбачених статтями 259-264, 267 (крім частини дев’ятої статті 267) Кодексу адміністративного судочинства України (оформлення виконавчого листа, виправлення помилки в ньому та визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, видача дубліката виконавчого листа, поновлення пропущеного строку для пред’явлення виконавчого документа до виконання, заміна сторони виконавчого провадження, судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах, примирення сторін у процесі їх виконання, відстрочка і розстрочка виконання, зміна чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення) :
- справи, в яких надійшли зави (клопотання), пов’язані із виконанням рішень, передбачених статтями 537, 538 Кримінального процесуального кодексу України (звернення до виконання, клопотання про вирішення питання, пов’язаного з виконанням вироку, у справах, які розглянуті судом, матеріали кримінального провадження відносно особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження у передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України випадку щодо об’єднання і виділення матеріалів кримінального провадження).
- справи, в яких надійшли заяви (клопотання), пов’язані із виконанням рішень, передбачених статтею 304 Кодексу України про адміністративні правопорушення (вирішення питань, пов’язаних з виконанням постанови, справи про адміністративні правопорушення відносно особи, яка звинувачується у вчиненні декількох адміністративних правопорушень, якщо ці справи надійшли в один день, справи про адміністративні правопорушення, що надійшли до суду після виправлення визначених суддею недоліків);
- зустрічні позови та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у справі, в якій відкрито провадження;
- заяви про скасування заходів реагування, застосованих у межах відповідної справи;
- заяви про відновлення втраченого судового провадження;
- заяви про забезпечення позову, доказів;
- клопотання та скарги по одному кримінальному провадженню передаються раніше визначеному слідчому судді.
У разі відсутності понад два робочих дні раніше визначеного в справі судді зазначені вище справи та матеріали передаються для автоматизованого розподілу на загальних підставах.
13. Якщо суддя у передбачених законом випадках не може продовжувати розгляд справи, що спричинить порушення розумних строків її вирішення й (або) законних прав, свобод чи інтересів фізичних (чи) юридичних осіб, вона передається для повторного автоматизованого розподілу за вмотивованими розпорядженнями керівника апарату суду, яке долучається до справи.
14. У випадку тимчасової непрацездатності, відрядження, відпустки тощо головуючого судді на строк, що не призводить до порушення розумних строків вирішення справи, повторний автоматизований розподіл не проводиться.
15. Повторний автоматизований розподіл судових справ здійснюється, якщо :
- помилково визначена спеціалізація чи склад суду ( один суддя замість трьох), неправильно налаштовано табель робочих днів суддів – за письмовим розпорядженням керівника апарату суду (особи, яка виконує його обов’язки) на підставі доповідної записки консультанта з кадрової роботи (особи, яка виконує його обов’язки);
- недопустимість повторної участі судді в розгляді судової справи підтверджується наявними в комп’ютерній програмі «Д-3» процесуальними документами, з яких вбачається безпосередня його участь у розгляді раніше цієї справи по суті;
- ухвалено рішення про задоволення відводу (самовідводу) судді.
- існує об’єктивна необхідність невідкладного чи негайного вирішення справи, а головуючий суддя зайнятий в іншому процесі, повторний автоматизований розподіл справи в такому випадку здійснюється за розпорядженням керівника апарату .
16. Якщо під час автоматизованого розподілу справи комп’ютерною програмою «Д-3» сформовано документ «Неможливість розподілу справи» , уповноважена особа апарату суду негайно повідомляє про це керівника апарату суду.
17. Коли причиною неможливості автоматизованого розподілу є недостатня кількість суддів відповідної спеціалізації, справа передається за підсудністю відповідно до встановленого законом порядку.
18. Після усунення обставин, що унеможливлюють здійснення первинного чи повторного автоматизованого розподілу справ, такий розподіл відбувається відповідно до вимог Положення.
19. Знеструмлення електромережі суду, вихід з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи та тривають понад п’ять робочих днів, відповідно до Положення фіксуються актами, складеними комісією під головуванням керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), із зазначенням у них дати, часу настання та закінчення дії відповідних обставин, причин виникнення , вжитих для їх усунення заходів ( до складу комісії входять консультант з кадрової роботи, старший секретер суду, секретарі суду та головний спеціаліст з інформаційних технологій).
20. Електронні примірники зазначених актів вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після усунення обставин.
21. Автоматизований розподіл судових справ між суддями здійснюється невідкладно після налагодження роботи автоматизованої системи.